На сайте выложен неполный перечень продукции.
О наличии товаров Вы можете узнать по телефону
‎(044) 406-08-72
E-mail: meta_kiev@i.ua

БОГДАН

Під такою назвою випускаються тролейбуси на Луцькому автомобільному заводі. Перший тролейбус був розроблений на базі автобуса Богдан А231 і носив назву Богдан Е231. Перші два примірники кузовів довжиною 14 метрів зробили в Черкасах і відправили в Київ, де повинні були бути укомплектовані електрообладнанням у тролейбусному депо «Куренева». Проте в столиці України визнали, що з цим завданням впоратися не зможуть. Тоді було вирішено передати кузова для переобладнання в Луцьк. Всього в Луцьку зробили 8 машин цієї марки, і вони досі перебувають в експлуатації у двох містах: 3 в Києві і 5 в Луцьку. Ще в 2008 році були виготовлені 2 тролейбуси 10-метрової довжини з частково низькою підлогою моделі Богдан Т501.10, і вони залишилися для роботи в Луцьку, де служать донині. А перші тролейбуси «Богдан» можна і зараз побачити в Києві під бортовим номером 4302 та в Луцьку.

Ще в Луцьку в 2008 році зібрали дві укорочені машини довжиною 10 метрів. Частина підлоги у них була малої висоти. І сьогодні вони возять пасажирів у Луцьку.

У тому ж 2008 році запустили у виробництво іншу модель: Богдан Т601-11. Їх випустили 14 штук і відправили в різні міста України: 2 - в Хмельницький, 6 - в Луганськ, 2 - у Львів і 2 - в Кременчук. Тринадцятий екземпляр став мандрівником - його пробували в різних містах. А останньому примірнику не пощастило: на нього не знайшлося покупця.

Модель Т601.11 показав хороші експлуатаційні результати і на його базі зібрали два примірники моделі Т801.10, які проходили ходові випробування в Києві та в Криму. Також сьогодні продовжується випуск моделі довжиною 18 метрів, його корпус складається з двох зчленованих між собою частин. Всі 25 машин цієї моделі працюють у Києві.

Загальна кількість моделей, що випускаються в Луцьку - 25. Всі тролейбуси марки «Богдан» мають однакове заводське забарвлення: дах і верхня частина бічних сторін та передня частина пофарбовані в світло-зелений колір, задня та нижня частини - в темно-зелений. Характерна риса «Богданів» - низький рівень підлоги, наявність відкидних пандусів для дитячих колясок та інвалідних крісел на колесах. Скло в тролейбусах - безпечне типу «триплекс», для зручності пасажирів встановлені електронні покажчики маршрутів. При складанні машин застосовують, в основному, імпортні комплектуючі, наприклад, транзисторна система управління виготовлена в Чехії. Термін служби тролейбусів «Богдан» визначено у 15 років.

Оберіть підкатегорію


 

За будь-яким питанням звертайтеся за телефоном  (044) 406-08-72
або по  E-mail: meta_kiev@i.ua

Создание сайтов — Internet Projects