На сайте выложен неполный перечень продукции.
О наличии товаров Вы можете узнать по телефону
‎(044) 406-08-72
E-mail: meta_kiev@i.ua

МАЗ

Білорусь не залишилася осторонь від виробництва тролейбусів. На базі автобуса МАЗ-103 з низькою підлогою створений свій варіант. Кузов залишений майже без змін. Модель відрізняється м'яким розгоном і гальмуванням, має плавний хід, для компенсації дефектів дороги застосована пневморичажна підвіска.

Низька підлога піднімається над проїзною частиною всього на 36 см, це полегшує рух пасажирів, прискорює посадку і висадку. Для людей з обмеженими можливостями та матерів з дитячими колясками передбачені два місця в салоні, їх пересуванню сприяє пандус, що висувається з-під підлоги тролейбуса в районі середніх дверей. У салоні також передбачено місце для перевезення вантажів підвищених розмірів і поклажі на колесах.

Салон тролейбусу розрахований на перевезення 100-108 пасажирів, місць для сидіння - 25. Двостулкові безшумні двері обладнані протизажимною системою. Руху з відкритими або не повністю закритими дверима перешкоджає спеціальний захист. Вікна салону мають безпечну конструкцію і тоновані плівкою.

Електрообладнання тролейбуса має подвійну ізоляцію, в тому числі штанги і струмоприймачі. Високовольтна частина обладнання в цілях безпеки розташована на даху, герметизована та ізольована від корпусу. Система освітлення та управління в пасажирському салоні і кабіні водія живиться безпечною напругою 24 вольта.

Тягова частина приводиться в дію двигуном ДК-211, виробленим на заводі «Динамо» в Москві. Двигун розвиває потужність до 170 кВатт. Управління рухом здійснюється за допомогою тиристорно-імпульсного приводу.

Оберіть підкатегорію


 

За будь-яким питанням звертайтеся за телефоном  (044) 406-08-72
або по  E-mail: meta_kiev@i.ua

Создание сайтов — Internet Projects