На сайте выложен неполный перечень продукции.
О наличии товаров Вы можете узнать по телефону
‎(044) 406-08-72
E-mail: meta_kiev@i.ua

Skoda

У багатьох містах колишнього СРСР в 60-х роках на вулицях з'явилися тролейбуси Шкода 9Тг виробництва Чехословаччини. Модель виявилася настільки вдалою, що з невеликими доопрацюваннями постачалась в республіки Радянського Союзу до 80-х років, коли їй на зміну пройшла нова машина Шкода 14Тг. Такий розрив в нумерації моделей викликаний тим, що моделі 10 і 12 так і не дійшли до етапу виробництва, Шкоду 11Тг зробили всього кілька машин, а під назвою Шкода 12Тг експлуатувалася зчіпка з двох тролейбусів Шкода 9Тг.

Зовні новий тролейбус виглядав дещо незграбним - данина автомобільній моді того періоду, він був більше свого попередника як в довжину так і в висоту. За рахунок цього підвищилася його місткість. Двері стали пневматичними планетарного типу (на 9-ої моделі були ширмового), елліпсоподібні фари добре висвітлювали дорогу в темну пору доби. Салон був укомплектований зручними напівм'якими сидіннями. Салон добре провітрювався влітку за рахунок великого розміру кватирок, майже в половину вікна. Крім кватирок вентиляція здійснювалася через стельові люки з вбудованими вентиляторами, тобто була передбачена примусова вентиляція.

Вся система електроустаткування теж змінилася: двигуни стали більш плавно розганятися і гальмувати під управлінням тиристорно-імпульсної системи, це знизило ударні навантаження на ходову частину. Для зниження напруги з 600 до 24 вольт (напруга всередині салону) застосували імпульсний стабілізатор, що знизило рівень шуму в салоні під час зупинок. Вся ходова частина стала новою: трубчастий передній міст, ведучий задній типу RABA. Колеса стали суцільнодіскові, рульове управління оснастили гідравлічним підсилювачем замість пневматичного. Підвіска осей встановлена пневматична із трисекційними балонними елементами пружності (сильфонами). Тролейбус отримав три системи гальмування, незалежні одна від одної: електродинамічну для використання під час руху, пневматичну для екстреного гальмування і стояночну, як допоміжну.

Оберіть підкатегорію


 

За будь-яким питанням звертайтеся за телефоном  (044) 406-08-72
або по  E-mail: meta_kiev@i.ua

Создание сайтов — Internet Projects