На сайте выложен неполный перечень продукции.
О наличии товаров Вы можете узнать по телефону
‎(044) 406-08-72
E-mail: meta_kiev@i.ua

ЗіУ/ТролЗа

ЗиУ - марка тролейбусів, що випускалися ще в Радянському Союзі в місті Енгельс, Саратовської області. ЗиУ - абревіатура назви заводу-виробника: завод імені Урицького. Починаючи з 2006 року назву заводу та тролейбуса змінено на Тролза.

До 1959 року на заводі випускалась модель МТБ-82, довоєнна, дуже надійна машина середньої місткості. Безальтернативний варіант дозволив цій моделі досить довго бути чи не єдиним масовим тролейбусом, незважаючи на очевидні недоліки: незручність для пасажирів, кондуктора і водія, недосконалість системи управління двигуном (недосвідчений водій міг з необережності спалити пускотормозний пристрій).

ЗиУ-5 - тролейбус, з високою підлогою, з великою місткістю масово виробляли з 1959 по 1972 роки. Він прийшов на зміну МТБ-82. За весь час було вироблено близько 20 000 тролейбусів ЗиУ-5, така кількість визначила широке поширення цієї марки по містах СРСР. На цьому тролейбусі стала застосовуватися реостатно-контакторна система управління двигуном, що підвищило надійність експлуатації. На перших примірниках двері управлялися пневматикою, але в 1960 році перейшли на електричний привід.

Для свого часу ЗиУ-5 був передової розробки: максимальне застосування електроприводів, підвищена комфортність (в порівнянні з попередніми моделями), широкі двері, велика площа скла кабіни водія і пасажирського салону. За час свого виробництва ЗиУ-5 пережив безліч дрібних переробок і незначних модифікацій, що призводило до труднощів під час заміни запчастин.

Прагнення в 60-х роках випустити якомога більше машин навіть на шкоду якості призвело до зниження надійності. Це послужило однією з причин для розробки нових моделей. На зміну старому тролейбусу повинен був прийти ЗиУ-7, але його розробка затягнулася, і наступною машиною масового виробництва стала вже ЗиУ-9. Хоча в деяких містах ще можна зустріти ЗиУ-5, що пройшли капітальний ремонт.

Найпоширеніша модель цього заводу - ЗиУ-9. Її почали випускати ще в 1972 році і в різних модифікаціях продовжують робити досі. Головною перевагою ЗиУ-9 стала велика місткість, що дуже важливо в густонаселених містах. Масова конвеєрна збірка дозволила цій моделі стати домінуючою в тролейбусних парках багатьох міст. На базі ремонтних заводів в регіонах Росії, взявши за основу Зіу-9, в 90-х роках 20-го століття були розроблені свої варіанти тролейбусів. За весь час в Енгельсі випустили 42000 машин, зробивши цю модель найчисленнішою і найпоширенішою в світі. Для експорту за кордон випускалися адаптовані варіанти.

ЗиУ-682УА оснащені акумуляторами підвищеної потужності, що забезпечує великий запас автономного ходу для районів, де відсутні безперервні лінії контактної мережі.
ЗиУ-682УВ поставлялася в 90-і роки в Угорщину, для полегшення ремонту на місцях в ній використовували деталі автобуса «Ікарус». В угорському місті Сегед навіть зібрали кілька машин самостійно і відправили в російський Кіров.
ЗиУ-682УГ відрізнялися збільшеним розміром кватирок і розташуванням сидінь. Поставлялися до Греції.
ЗиУ-682УП планувалося відправляти до Польщі, але обставини змінилися, і машини пішли до Болгарії і України. У самій Польщі служать всього два екземпляри в Любліні під маркою ZIU-tek.
Модифікація ЗиУ-682ТВ поставлялася в Колумбію. На жаль, в Південній Америці машини швидко прийшли в непридатність, і їх відправили на металобрухт. В даний час в Колумбії можна побачити тільки один неробочий варіант тролейбуса: його кузов використовується як кафе.
ЗиУ-682УЮ робили для Югославії.
2006 рік ознаменувався не тільки зміною назви заводу, але і появою нових моделей. Модифікації ЗиУ-682Г-016 стали надходити в багато міст Росії. Найширше географія поширення тролейбусів заводу охоплює європейську частину Росії. Ще Тролза поставляє машини в тролейбусні парки Владивостоку, Хабаровська та Єкатеринбурга.
ЗиУ-682Г-016 (012), ЗиУ-682Г-016 (012) П, ЗиУ-682Г-016 (018), ЗиУ-682Г-016.02 десятками експортувалися в міста України: Хмельницький, Житомир, Харків, Алчевськ.

Для експлуатації у великих містах, таких як Москва та інші міста-мільйонники, завод виробляє модель Тролза-5265 «Мегаполіс» - низькопідлоговий тролейбус з трьома дверима, що характеризується відсутністю вхідних ступенів. Застосована транзисторна система управління для асинхронного тягового двигуна, допускається застосування реостатно-контакторної системи. Існує зчленований варіант Тролза-6206 «Мегаполіс». На його базі розроблений тролейбус з автономним ходом Тролза-СТ-5265А, здатний подолати на акумуляторах до 60 кілометрів.

На жаль, нові розробки виявилися не позбавлені недоліків. У салоні застосоване досить невдале компонування, залишилося багато невикористаного місця, через це зменшилась місткість, місць для сидіння теж стало менше. Велика площа скла в поєднанні з поганою вентиляцією створює ефект теплиці. Правда в останніх машинах стали встановлювати кондиціонери. Тягові двигуни занадто сильно шумлять. Відсутні трубчасті конструкції захисту скла салону.

Оберіть підкатегорію


 

За будь-яким питанням звертайтеся за телефоном  (044) 406-08-72
або по  E-mail: meta_kiev@i.ua

Создание сайтов — Internet Projects